Pi_nar_28 Bebeğime rota aşısı yaptırdım. 1 aydır huzursuz fışkırir tarzda kusma, sürekli ağlıyor reflu oldu kusa kusa ne yapsak mutlu olmuyor. Keşke yaptirmasaymisim🥴
kubra71 Pi_nar_28 ben bi sıkıntı yaşamadım 6 aylık şuan 7 ayında üçüncü dozunu yaptıracam doktoruna bi sorsaydın acaba rotadan dolayımı bu hale geldi canım kıyamam ben ona ya allahım şifasını versin
yanlizanne Pi_nar_28 ben de yaptrmadim canım çünkü çok kusuyordu benim oğlum ..o aşı yapılınca kusmamasi lazımmış benimki de sürekli kustugu için yaptrmadik biz ..ama çevremde yaptıran arkadaşlar var hiç öyle şikayet duymadım ateş bile yapmıyor bildiğim kadarıyla ..ama bebekten bebeğe değişebilir tabii bilemiyorum..cok geçmiş olsun
Melekler Pi_nar_28 valla ben 2 kızıma da yaptırmadım birisi 1 Yaşımda diğeri 4 çok şükür dişleri de kolay çıktı yani eltim yaptırdı çocuk daha çok hasta oluyor benimkilerden çok şükür yakalanmadıkta dikkat ediyorum herşeyine
Deletedmom5284 Pi_nar_28 bu sabah yaptırdım şuan kızımı uyutmaya çalışıyorum inşallah böyle birşey yaşamam
Misirekmegii Bizde hicbir sorun olmamıştı aşıyla alakalı olduğuna eminmisiniz acaba bukadar uzun süreli yan etkisi olanı ilk duydum
Tazeanne0134 Pi_nar_28 bende yaptırdım ve hiçbir sorun yaşamadım elhamdülillah şimdi 9 ay 18 günlük ama aşıdan kaynaklı olduğuna emin misiniz ya da aşı böyle bi yan etkisi var mıymış sordunuz mu?