Sevgili anneler, ben 1,5 hafta önce ıspanak pişirdim, ilk akşam yedik yarısı da kaldı, oradan yemek geldi, başka pişirdik, dışardan söyledik derken yılan hikayesine döndü bir türlü kalanı yiyemedik. Baktım bozulma yok, tadı da normal. Bu akşam yiyelim diyorum yazık günah yarım tencere yemek atmaya elim varmaz. Fakat annem dediki ıspanak durdukça gazlanır sen çok yeme🙄 Olabilir mi böyle bir şey?