Z44 gaz problemi geçene kadar kullanabilirsiniz demişti doktorumuz içiniz rahat olsun. İçeriği temiz ve direk kakayla birlikte vücuttan atılıyor demişti. Benim kızım 3. Aydan sonra kendi kendine çıkarmaya başladı gazını, ama bazı bebeklerde 9-10 aya kadar da devam edebiliyormuş. Biz sab simplexle birlikte Biogaia bağırsak düzenleyici probiyotik de kullandık ondan çabuk atlatmış olabiliriz :)