Myne89 sab simplex canım. Aşırı gazlı bebeğim bu ilaç sayesinde rahatladı ve doktor tavsiyesiyle aldım. Tabi yanında prebiotikte kullanmıştık 😍 günde 3 kez 15er damla kullanmıştık anca rahatlamıştı. Ve doktorum dedi ki düzenli kullanmazsan faydasını göremezsin. Alarm kurup 8 saatte bir sütüme damlatıp veriyordum