ruzgar19 1yaşındaki oğlum kilo alamadığı için doktorumuz bu mamayı rapor ile verdi. Kullanan, faydasını gören var mı acaba?
Hkii Benim oğlum Kullandı ve biz sonuç aldık nutricaydı sanırım vanilya aromalı ama şuan tabi yine iştahsız yemek içmez pek ama yıldım tabi artık.