YasemiNYagmur1 Yesim52 canım eğer bebeğin sadece mama ile besleniyorsa yeterli kilo alımı yoksa 5. Ayda bile yavaştan başlatıyor doktorlar ama anne sütü alıyorsa sadece yanında mama da olabilir kilo alımı da iyiyse 5. Ayını tamamlayınca başlıyorsun atıyorum 6 ay 10 günlüktür başlayabilirsin tadımla başlıyorsun tabi
Senacay Yesim52 doktorlar farklı söylüyorlar bebeğinin hazır olma ve kilo durumuna bağlı olarak değişiyor
Pamukprensveannesi Yesim52 mama kullanıyorsanız 4 aydan itibaren başlanır doktor onayiyla. Anne sütü ise 6 aydan itibaren başlarsınız
delilah mama anne sütü olayı değil aslında bebeğinizin gelişimine göre doktorunuz karar verir size söyler ve bebeğinizin hazır olup olmadığınıda gözlemlemek lazım dik durabilmesi gerekir mesela. en uygunu 6 ay dolduğunda başlanmasıdır . 🌸