Kaanefe_ canim ben 5 dakka dahi uyusa besigine koyuyorum kendisine ait bi yatagi ve ozeli oldugunu kavrasın diye yanimda hic yatirmiyorumm yatirmamda insAllah ilerde suan 2 ay 23 günlüğüz besigini sevmeye başladı biraz zaman geciriyor artik eskiye nazaran.. Çünkü gorumcemin kizi 3 bucuk yaşında daha hayatinda 1 kere kendi besiginde uyumamistir hep annesiyle oda sorun çünkü annesi yatmadigi sürece oda yatamiyor hatirliyorum bi yakınımız ölmüştü mecburen sabahlamistik e kadar bebede sabahlamisti resmen 😬