Serife00 Bayanlar merhaba aile hekimliği merkezinden ebe aradı 15 günlük bebeğimin 2 topuk kanında Da tiroid değerleri yüksek çıkmış yarın tekrar kan vericez yine yüksek çıkarsa hastaneye sevk edicez dedi başına böyle bişey gelen var mı korkuyorum 😢😢
EJDERYAA Serife00 merhaba korkma bizimde 2 kez alındı hatta 3 diyeyim sürekli emzir ilk zamanlarda yüksek çıkıyor emzirdikçe düşecek Allah’ın izniyle 🤲
Deletedmom387 Serife00 3 gün oldu bizde öğreneli 3. Kanı verdik şükür çıkmadı 🙏🏻 10 gün sonra birdaha kan vercez doktor ilk zamanlar normal dedi bugün
Dfghy Serife00 benim başıma geldi ah nasıl ağladım. Zeka gerili olurmuş cünkü. Kaptığım gibi gittik yavrumu 2. Kan alındı. Sağlık ocağındaki doktor dediki bazen bu troid değeei hatalı gelebiliyor ve ben hatalı geldiğini düşünüyorum dedi 2. Kanda değer şükürki normaldi. İnşalalj sizinde öyle olacak 🤲🏻🤲🏻🤲🏻 Ama nolur korkmayın 2. Test sonucu 1 haftayı bulmaz çıkar sağlık ocağı hemşirenizle irtibatla olun sürekli
Serife00 EJDERYAA canımsın inşaallah düşer değerler Allah’ım korktuğumuza uğratmasın bütün bebekleri esirgesin rabbim duanızda bizede kumsal’a da yer verin 😞😞
EJDERYAA Serife00 amin canım benim amin 🤲 içini ferah tut sen bol bol emzir ailenizde tiroidi olan varmı
Serife00 Deletedmom387 bizde 2. Kanı 1 hafta önce vermiştik inşaallah o günden bugüne düşmüştür yarın güzel sonuç alırız😔