Sevgilimmm smile56 1.7 tog odamın sıcaklığı 22-23 Ken sadece kısa kollu zıbın ile yatırıyordum iki gündür 20-21 derece oldu. Zıbın üstüne tişört ve tayt da giydiriyorum terlemiyor
tugceilealin Betsel h&m den kullaniyorum ben ayakli degil yandan fermuarla kapatiyorum.hava serinse icine bir kat daha battaniye sarabiliyorum onu da tavsiye ederim bi bakin isterseniz.alti yuvarlak yandan fermuarli ustu sifir kol