DuyguDamla Arkadaşım hamile 33 haftalık erken doğum riski var heran gelebilir bebeği kilosu 2100 gram bu haftalarda doğum yapıp bebeği sağlıksız olan varmı veya küvezde kalan
Yagmur_34 DuyguDamla 33+5’te plasanta ayrılması nedenıyle 2 ay önce doğum yaptım kızım sağlıklıydı şukurler olsun sadece solunum sıkıntısı vardı kuvezde 1 haftada duzeldı solunum haftası kucuk dıye 20 gun kuvezde kaldı 2.160 gr doğdu yavrum 2.300’le kuvezden cktı şuan yanımda cok sukur onlar cok guclu oluyolar canım arkadasına söyle morelını bozmasın 🤲🙏🏻
efe_2020 DuyguDamla 33+6 da 2.390 gram doğdu bir tek solunum sıkıntımız vardı 16 gün kuvezde kaldı aslında 14. Gün çıkarıcaklardı ama ben safra ameliytı olduğum için toparlanmadan vermediler. Kuvezde illaki kilo veriyor 2.200 ken aldım. 2.160 grama düşmüştü bana doktorum haftan iyi merak etme bi sıkıntı olmaz demişti ve dr çok güveniyodum aklıma kötü hiç bir şey getirmedim ve cok şükür birşet olmadıda
[silindi] DuyguDamla 33 haftalık doğum yaptım. Oğlum 9 gün küvezde kaldı. Şuan 17 aylık çok şükür herhangi bir sorunuda yok. Yaşıtlarını 10 aylıkken yakaladı.
Aselkooo 33+6 da 2400 gram dogdu solunum sıkıntısıdan dolayı 28 gun kaldi. Baska bir saglik sıkıntısı yoktu coksukur
Mom9 DuyguDamla 33+5te doğdu 2735gr.küvöz durumu sağlığına göre değişir. Benimki 8gün kaldı şuan 14aylık :) stres yapmayın bol bol yatın
kivirciginannesi DuyguDamla 2.460 doğdu ultrasonda 2.100 demişlerdi doğumdan önce. Taburcu olduğumuzda ertesi gün 2.200 dü. Erken doğmasına bağlı bir sağlık sorunu olmadı
Melindam DuyguDamla 34.Haftamda Doğum Yaptım Solunum Sıkıntısı Sebebiyle Yoğun Bakımda Kaldı. Şimdi Sağlıklı Şükür
Mom62636362 DuyguDamla 32+1de yaptım, kuvözde kaldılar, birisi 14.gün diğeri 21.gün yoğunbakımdaki kuvözden çıkıp anne uyum servisindeki kuvöze geçtiler, 25.gün taburcu olduk..