Arkadaşlar merhabalar oğlum 4,5 yaşında ve kreşe gidiyor ama havalar soğudu mu hep hasta , arkadaşlarımdan duydum kışın bağışıklık güçlensin diye vitamin veriyorlarmış bu konuda bilgisi olan var mı? tabiki doktora sormak lazım ama kan değerleri iyi vitamine gerek yok diyorlar. Çoçuğum kış boyu hasta kıyamıyorum da bu konuda bilgisi olan ya da tavsiyesi olan varsa çok mutlu olurum