Dlkbrck merhaba biz yaz mevsiminde yaşamıştık meme reddini yazlıkta, duşun altında emzirebiliyordum vallahi🤷🏻♀️ Arayıp bulmak lazım bazen de yatağın ucuna oturup deli gibi zıplıyordum, bazen giyinme odasına girip kapısını kapatıp gündüz karanlık olsun diye orada emziriyordum zifiri karanlıkta. Pes etmek yok biz çok güçlüyüüz🌼 bir de ağlıyorken kesinlikle değil ağzına meme ucunu sokmaya çalışmak meme teklif dahi etmemek gerek biz bu yöntemlerle 2 haftada yendik dilerim en kısa zamanda aşkla besleyin🌼