Dodonay Ben de gazlı bi bebeğe sahibim önce gaz zannettim sonra acaba süt mü yetmiyor dedim ama sonra anladım çok yoğun yutkunup ağlamaya başlayınca ilk çektiği beş dk süt çok yoğun geliyor ve akıl hızı fazla olduğu için rahatsız ediyor ağlıyor ememiyor. Gazdan olduğunda genelde ağlıyor ama bir yandan fa hırsla emmeye çalışıyor çünkü rahatşamak için. Ama süt yoğun gelince ağlıyor ve emmek istemiyor. Gözlemleyerek buldum. Eğer C tutuşu yapmıyorsanız c tutuşu yapın sütün akış hızını biraz kesiyor ama öyle tututtuğunuz halde varsa biraz geriye yaslanarak ya da yatarak emzirmeye çalışın. Ayrıca emzirmek için 2 saati de geçirmemeye çalışın ki göğüsler tamamen dolup daha da yoğun akış olmasın. Ben çözümü az az sık sık emzirmekte buldum.