Rubby o sıkıntı o zaman . 2 saatte bir sagabilsen en kotu 3 saatte artiyor. Ben ayrıldım işten ortalama 2-3 saatte bir emiyor gece o uyuyunca günde bir kere sagiyorum o yüzden. O şekilde arttı süt. Sende fırsat buldukça sagacaksin . Ben calismaya başlayınca vakit tasarrufu olur diye mamajoonun çiftli pompasindan almıştım. Çiftli pompayla daha kısa sürer onu deneyebilirsin