Ek-istanbul Doktor cerazette verdi ama adet olmaya baslayıp baslamadığımı sormadı işgilenmedide bende sinirlendim çıktım. Şimdi başlayabiliyor muyum acaba adet görmeden
Birgul yasmin kullaniyorum ben ama adetin ilk gunu basladim.ozellikle prospektuste yaziyor adetin ilk gunu baslanmazsa ek bir korunma yontemide olmasi lazim diye.prospektusunu bi okuyun istersenz doktorun verdigi ilacin