Happygirl8 Anladim, tesekkur ederim. Eczaneyle gorustum ellerinde vatmis asi, buzdolabinda sakliyoruz size de buz kalibiyla veriyoruz dedi. Ellerinde Rotarix varmis baska bir marka isterseniz depodan isteriz bir tun sonra gelir, dedi. Elinizdeki ne zamandir sizde dedim 1 aydir falan dedi. Bu surede elektrk kesintisi falan olduysa dedim asinin iceriginde bozulma olabilirnmi dedim o kadar uzun sureli elektrik kesintisi olmadi sorun olmaz dedi. Bakalim. Hep alisveris yaptigimiz bi eczane ama elleeinde varken de yenisini istememe gerek yok sanirim degil mi var mi ki… oyy oyy bazı zamanlat bebek adina karar vermek o kadar zorluyor ki beni 🥰