Merhabalar.Yeğenimin topuk kanında kistik fibroz pozitif çıktı.Tekrar topuk kanı alındı onda da pozitif çıktı.Zeynep Kamil Kadın ve Çocuk araştırma hastanesine sevk edildi.Bunun ön tanı olduğunu tanı konulması için sevk edildiği söylendi. Aranızda böyle bir durum yaşayan var mı? Hastalık hakkında da tam bir bilgimiz yok şaşkın ve aşırı üzgünüz.