ozgurkus kızım alkış ve baybayı tam 1 yaşında yapmaya başladı hemde sürekli tekrar ettiğim halde. Her çocuğun gelişimi farklıdır. Kızım 8,5 aylık yürüdü ama 1 yaşında ilk dişini çıkardı mesela. Burada 4 aylıkken diş çıkaran bebekler var. Vakti zamanı gelince öyle bir öğreniyorlar ki şaşırıyor insan. Hiç kafanıza takmayın🌸