13 aylık bebeğim bu zamana kadar hiç bir şekilde başına vurmamis istediği olmadığı an sinirleniyor kendine vuruyor ağlıyor Bu zamanlarda bebekler kendilerini ifade edemedikleri için kendilerine vururlarmis diyorlar doğru mu siz yaşadınız mı anneler ???