seydaac Anneciikk ben 18 aylık olana kadar kozmonot giydirdim. Yürümesinde de sorun olmadı. Beli falan açılmıyor rahat oluyor bence. Mont ile kucağıma aldığımda hep beli açılıyor diye içim rahat etmezdi.
Anneciikk seydaac ben aslında aldım 12-18 ay ayakları kapalı olandan olmadıküçük geldi yeni alacağım mont mu astronot mu alsam kararsız kaldım