Ozlemoz 3 günlük bebeğimin göbek bağı kuruyor ona birşey sürmek gerekir mi krem yada zeytinyağı falan yada böyle mi kalması gerekir göbek bağı olayını atlatan anneler yardım pls😊
smile56 Ozlemoz düşecek o yüzden.hiç bişey sürmeyin dokunmayın hiç kendiliğinden ayrılacak o kupkurı kalacak
Minnossareannesi Ozlemoz Hiçbir şey sürmeyin dedi bize doktorumuz 9. Gün daha düşmedi canım hatta kanamış bugün biraz 😢 sizin çabuk düşecek sanırım kuruduysa çok güzel