Kizlar birsey danışacağım. Oğlum mamasini içtiğin de değil ama her ek gida sonrası. Gunde 3 kez 5 kez hatta 6 kez olsun kac kere ek gida yiyorsa. Yerdikten 5 dakika sonra buyuk tuvaletini yapıyor. Bu sağlıklı bir duru mu ? Yoksa anormal birsey mi ? Yani bildiğiniz ne yersey yesin tuvaletini yapıyor. 1 yasina girecek bu hafta