Kalp26 Kızlar hayatımda hic duduklu kullanmadım korkuyorum ama bebegım baklagıl yeme zamani geldi normal tencerede olurmu yoksa cok mu zaman alır duduklumu almam gerek bılgı verır mısınız kullananlar
GramPozitifBakteri Kalp26 bende var çok çok memnunum çok hızlı pişiriyor.Buharda pişirme aparatı var hem sebze haşlayıp hem ne pişirceksem pişiriyorum rahat oluyor.
Happygirl8 Kalp26 bende iki tane düdüklü vardı ilk evlendiğimde, ama hiç kullanasım gelmiyordu hep baklagilleri tencerede pişiriyodum . Şimdi birini anneme verdim biri kaldı ama herzaman pişirmiyorum yine normal tencerede daha güzel oluyo gibi geliyo bana🙂🙆♀️
sedaykn Kalp26 Çalışan bir insanım o yüzden Fissler almıştım zamanında çok memnundum. 20 dakikada nohut pişiriyor. Bebeğim oldu ek gıdaya geçince elim ayağım oldu. Tadım zamanlarında buharda pişirme aparatıyla hep onu kullandım 5 dakikada hazırdı yiyecekler hep. En güzeli ise patlama olasılığı yok farklı bir sistem. Havasını yavaş yavaş sen boşaltabiliyorsun o da güzel.
nikimikedi7 Kalp26 fissler düdüklü kullanıyorum,gerçekten inanılmaz pratik. Çok kısa sürede yemek pişiriyor.
Deletedmom5284 normal tencere kullanıyorum düdüklüden korkuyorum anneannem patlatmıştı da mahvolmuştuk
Kalp26 Deletedmom5284 normal tencerede nasıl yapıosun be kac saat sürüyor canım hic yapmadım ben baklagil