Dilekci Merhaba arkadaşlar az önce hemşiremiz aradı bugün kızamık aşımız varmış ateşleme yapıyor mu başınıza gelenler var mı hiçbir fikrim yok biraz aydınlatır mısınız gitmeden önce bir şurup içireyim mi gerek var mı
Keke Dilekci 9. Ayda olduk canım bize yapmadı ateş hatta ebemizde ateş yapmaz demişti .. öncesinde verme bence duruma göre verirsin sonrasında ateş yaparsa
extraordinarymom Dilekci kızamık aşısı kızımı hiç etkilemedi. Ne huysuzluk ne ateş. Ebe de muhtemelen yapmaz ama ateşlenirse az calpol ver demişti. Takip ettim hiç aşı olmuş gibi değildi
Dilekci Keke internetten okudum ya ateşlenme sık görülür bazen ateşli havale de yapar diyo ya korktum valla😢
Tazeanne0134 Dilekci bide biz o gün menenjit aşısını da yaptırmıştık çok şükür olmadı fazla sizinde olmaz 🤲🏻