Sevilay61 Prima kullanıyorum ama gece çişi sızdırıyor. Cocuk gece su içinde kalıyor. Numarayı büyüttüm yine aynı. Oglum bu aralar kılo aldı galıba bez dar geliyor.Önerilerinizi bekliyorum hanımlar.
Gycl Sevilay61 ben gece bimin bezini takıyorum canım gündüz farklı bez kullanıyorum bu şekilde buldum çözümü