Selam kızlar bebeğim 3 ay 9 günlük onun oynayabileceği oyuncak veya oyun alanı gibi tavsiye edebileceğiniz birsey var mı eşimle bana çok sıkılıyor gibi geliyor yatmak istemiyor hiç hep kucakta olcak ana kucağı var onda da durmak istemiyor hışırtılı kitabı var onunla da oynadı bir ara sıkıldı oyun alanı mı yapsak diyoruz oyun mati çit falan yoksa biz mi büyütüyoruz gözümüzde daha çok mu küçük bilemedik 😁 ne alsakta mutlu olsa eğlense oyalansa bu çocuk 😅