Tinkipinki Kızım 1 yaşı geçiyor 14 aylık oldu sağlık ocağında su çiçeği aşısı olmadığı için yapmamışlardı daha sonra arayacağız dediler ama hala haber yok. Biraz önce aradım gelmiyor aşı dışarıdan yaptırın dediler. Sizler yaptırabildiniz mi ?
OzlemAlisa Tinkipinki disardan yaptırın ne demek ya? Bizim de 4. Ay asisimiydi net hatirlamiyorum btanesi gelmedi dediler. Bende yazliktan indim tekrar gelemem bekliyorum burda dedim. Baska bi saglik ocağına yönlendirdiler orda yaptırdık. Saglik bakanligini arayin isterseniz bi
OzgeBrs Belli bi bebek sayısına ulaşımca gönderiliyo sanırım. Ama devletin karşıladığı bi aşıysa özel aşı değilse yani hastaneler de ücretsiz yapıyo diye biliyorum isterseniz bi sorun