Hanımlar merhaba 2 bucuk aylık bebegımde cok aglamasındanndolayı hastanye gittik gaz sıkıntısı gecmıstı acaba alerjimi var diye idrar yollarında enfeksıyon cıktı 6 tane iğne vurduruyoruz 2 tane kaldı böyle bi durum yaşayan varmı tekrarlıyormu içim gidiyo iğne yaptırırken 😔