Cnr18_4 benim kizimde sadece mamayla besleniyor canim kilo alimi yerindeyse 6. ayda baslatiyorlar genelde . mama olan cocuk 4. ayda baslar dediler bana da doktorumuza gittik hayir gerek yok demisti. 6 aylik olmasina 2-3 gun vardi yogurtla basladik. 3 gun yogurt tadimi yaptiktan sonra patates le devam ettik. sonra sirasiyla havuc kabak tadimi yaptik. sonra hepsini karistirip icine pirinc haslayip koyup o sekilde yedirdim. yaninda yogurtla. sonra yumurta sarisi denedik. bezelye denedik. en son meyvelere gectim muz seftali elma vs . boyle boyle 7 aylik oldu kizim zaten. 7. aydan sonrasa pankek , omlet , mucver yapmaya basladim ufak ufak parcalayip agzina verdim. 7.5 aylikken eline vermeye basladim. suan 9 aylik kuru fasulyeden tut , kofteye bulgur pilavina aklina gelecek herseyi yiyor.