Merhabalar kızım 5 aylık elinde çok fazla uzun herhangi bir nesne tutamıyor bunun için çok mu küçük? Çıngırağıyla 1 dk filan oyalanıyor mesela poşet verdiğimde daha uzun tutuyor. Doktor önerisiyle ek gıdaya geçtik. Eline elma verdiğimde dilimleyip bi kere ağzına götürüp atıyor hemen bense tutmasını bekliyorum bir süre. Ben mi çok fazla şey bekliyorum acaba? Sizde durumlar nedir?