Bebeğim 5 aylık oldu bugün sağlık ocağına kontrole gittim bebeğim 2 ay üst üste sadece 400 gr almış ve baş çevresi 2 aydır 42 çıkıyor doktora götüreceğim yarın bi de burda sorayım dedim sizce normal mi bu durum gerçekten elimde olmadan çok üzülüyorum ne yapmam lazım