Anarmol sıçışlı iki kız büyüttüm canım 😂😂😂kesin çözüm söyleyim sana bir numara büyük bez alıyorsun bolcada çıtçıtlı atlet birgece önceden ben ıslatıyırdum bir kovaya üzerinede beyazlar için omo sadece atletlerini ayrı atıyordum makineye beyazlar için omo matikle 60 derecede yıkıyordum kar gibi bembeyaz çıkıyordu bende küçük kızımda da aynı sorunu yaşayınca dr götürdüm birde çok kaka yapıyordu günde 13 bez değiştirdiğimi biliyorum dr sütün çok yağlı demekki ondan böyle demişti lekeside çıkmaz demişdi senin de öyle demkki canım benüm kızların maşallahı vardı pofidik pofidik ler di😁🥰🧿🧿🧿