Anne sütü veya mama kansızlık yapabiliyor o yüzden kullanıyorum . Kansızlık en zor şey kendim kansızlık çok yaşadım baş ağrılarından uyuyamazdım . Gelişim döneminde bir bebek onlar vücutlarında herşey eksik zaten dışardan tamamlanması gerek diye düşünüyorum ben o yüzden tüm kullanılması gereken şeyleri kullanıyorum