Kızlar yenni ek gıdaya geçtik ilk 4 ay genellikle 700 800 gram aldı 4. Aydan sonra 400 gram sanırm bu ayda 400 grqm aldı sorum şu ki ek gıdaya geçince kilo artışı daha fazla olur mu biraz düşük kilolu doğdu 2500 doğdu şuan 6500 fln persentil de iyi ama bu kadar yavaş kilo alımı olursa sınıra gelebilir. Anne sütü ile besliyorum bu arada. Sizlerde bu durumu yaşayan oldu mu ek gıdaya geçince kendinni toplama falan.