mrvcr Mirac_21032019 açlık mı tokluk mu? açlıksa biraz yüksek, tokluksa normal. gebelikte şeker yüklemesini daha erken yapıyorlardı diye hatırlıyorum. 7. ayda şekerinize neden baktılar ki?
BhrKrmn Mirac_21032019 hayır yüksek değil benim açlık şekerim 216 çıkmıştı doktor çok şaşırmıştı doğum zamanıma kadar kendim dikkat ettim diyet yapmaya çalıştım diyebilirim