Heide Biz de henüz 39 günlük olduk, yarın kırkımız çıkacak. Biz saat 5 bilemedin 6′da ayaktayız. Sonrasında da uyumuyor; bir daha 10′da uyuyor. Keşke benimkide uyusa belki büyüdükçe uyur ama babasına çektiyse uykuyla arası olmayacak gibi. Siz endişelenmeyin; havanın aydınlanmaması bebeğin uyku düzenini bozabilir çok doğal.