Merhabalar
oğlum 3 ay 21 günlük. 15 günlükten beri çok gazlı bir bebek, son zamanlarda gündüz gaz yüzünden hiç ağlamıyor kendisi çok rahat çıkarabiliyor ama gecelerimiz kabus :( akşam 8 gibi yatıp bazen 12 bazen 1 e kadar güzel uyuyo, sonra mızıldanmaya başlıyor emziriyorum yatırıyorum. Gece 2 de ıkınmalar başlıyo hatta dün gece 1 buçuk gibi karnından gur gur sesleri duymayı başladım. Kaka yapmaya çalışıyo uyanamıyor ağlıyor, uyandırmaya çalışıyorum eğer uyanırsa kakasını yapıyo bu sefer bir saat uyutmaya çalışıyorum. Uyandıramazsam emziriyorum ama bu sefer saat başı ağlıyor ne yapacağımı şaşırdım. Geceleri mommys bliss night veriyorum ama bu ıkınmalara engel olmuyor malesef var mı benim gibi aynı durumu yaşayan? Bir çare bulabildiniz mi?