Merhaba hanımlarr postlarımdan bakarsaniz benim sütümle basım dertte. Doğduğundan beri mama veriyoruz ama emiyo simdi 2 ayını biraz gecti emmemeye basladi süt olsun diye herseyi yiyorum iciyorum ama kızım memeye gelince 1 2 dk emip ağlayarak kendini geri cekiyo elimle bakiyorum az sıktıgımda süt hemen ucuna geliyo yani süt var gibi ama sabahlari gayet güzel emiyo öğleden sonra geceye kadarda emmiyo yani süt yok gibide 😀 elimle sağmaya calistigimda sadece bikac damla geliyo süt pompası aldim onunla hic gelmiyo. Elektrikli alsam isimi görür mü ama sütüm bittiyse diye o kadar para vermekte istemiyorum 2. El elektrikli süt sağma makinelerinize talibim noluuurr ucuz fiyatlı olsun çok bütcem yok 😩😩