Aysemela canım bu dönemde iştah azalması oluyor. Bebeğin kilosu iyi ve hasta dedilse zormala. Şöyle düşün sen bile her zaman aynı iştahla yemezsin. Çok ısrarcı olur ve bebeği sıkarsan seninle daha çok inatlasacaktir. Sürekli mama değiştirme onunla alakalı değil. Bebeğinde gereksiz gaz ağrısı ve kabızlığa yol açabilir. Kucakta degilde onunyataga yatır öyle icirmeyi dene, yada beşikte. Belki iştahı açıldı ama mama degisikli yüzden de tekrar içmiyor olabilir. Bebeğim aynı şeyi yaptı 2 hafta neredeyse sut icmedi desem yeri var sadece uykularda içti. Sonra kendiliğinden geciyor.