Merhaba hanımlar. Bir soru sorucam. Bebegim 11 aylık bayadır gece uykulari iyiydi gece 1 kere falan uyanirdi emzik verirdim geri uyurdu. Ama şimdi yine uyumak istiyor uyuyamıyor. Yatıriyorum kalkiyor oturarak uyumaya calisiyor. Oturuyor basini bana yada babasina dayiyor oyle uyuyor. Gece belki yuz kere pozisyon degistiruyor. Biyeri mi agriyor atak mi anlayamiyorum. Yani once acliktan sandim gece yatmadan beslemeyi kestim. Ama gunduz de ayni seyi yapmaya basladi. Hemde hemen beslendikten sonra uyusa bile. Sirtustu yatmiyor yada saga sola donup yatmiyor. Oturuyor kafasini biyere dayayip oyle uyumaya calisiyor. Obur turlu agliyor