Meraba sevgili anneler bebegim 11 ay 8 günlük dokuz aydır emekliyo surunuyo tam emeklemiyo acaba tam emeklemeden mi yürüyecek sizin bebekler nasıl kendi kendine kalkabiliyomu. Istahlari nasıl. Birde kendi kendine oyun oynamayı bilmiyo oyuncaklarını veriyorum ama çabuk bırakıyor bütün gün pesimde buda beni zorluyo iş acısından. Siz neler yapıyorsunuz fikir olalım:)