Cemre44 Selamun aleykum bayanlar kizim 7 gundur kaka yapmiyor bazen bezinde lekelenme oluyor ama yok yapmiyor bu durumdan muzdaripte değil aslinda ama benim cok kafama takildi me yapmami onrrir siniz
U_H-annesiiii26 Cemre44 benimde öyle canım sadece anne sütü alıyor 7 8 gündür yapmıyor lekelenmesi oluyor ama yapmıyor anne sütü aldığı için normal diyor doktorlar cumartesi günü kontrolümüz vardı söyledim doktorumuza bir sıkıntı yok dedi zaten genelde hep 1 haftada bir yapar
Eminos Cemre44 hic bisey yapma canim sadece anne sutu alan bebeklerde 10-12 gune kadar kaka yapmamaları cok normal bebek anne sutunun tamamini vucudunda degerlendiriyormus
Sidal Cemre44 bende emzryodm canım hiç sagmadm bi kaşıga koydum sütüöü hem zeytinyağ hem süt karştrp verdim hemen kaka yaptı