Evlilik Kızım 2 3 gundur sureklı boyle soğuk soğık terliyor cok fazla da gıydırmıyorum aslında başına gelen var mı neden olabılır üşümüyor da evimiz de orta sıcaklıkta
demetdiyebiri35 Evlilik benimde öyle 7 aylık oldu hala öyle emerken cok hareket ediyor ondan sanırım. Bi doktor kontrolünde söyle ben söylemiştim ama o an grip olmuştu ona bağladık şimdide deli gibi terliyor ama emerken savaş veriyor resmen ondan
Aysukk Evlilik bizimde aynı gece ozellikle odanın ısısı normal oldugu halde oluyor agız mendillerinden göğsüne sırtına koyuyorum gece sıksık değiştiyorum teri üşütmesin diye mevsimsel üsütüyor galiba