Mommy_Tugsa canım göğüs uçları yumuşadığı için pompa iyi kavramıyor güzel vakum yapmadığı için süt akmıyor .. bnımde öyleydi elimle sıkıknca fışkırıyordu sonra kesiliyordu.. göğüslerim sertken yani bebeği daha emzirmeden sağdım, bir göğsümde sadece maşallah 200 cc nerdeyse süt geldi ☺️Bir göğsünü iki kere emzirme sertleşsin ki pompa kavrasın sonra sağ bakalım kaç cc gelecek ☺️Sağlıklı sütlü günler canım 💕