Gozdebelinay Annişler batman merkeze yeni geldim bebegimin aylik kontrolleri icin gideceğim medical parkmi iyidir yoksa dünya hastanesimi
[silindi] Gozdebelinay dünyada Fatih fakirullah var çok iyi yaşamda Muhammet şirin hoca baya ünlü Netten bak bi çok bilgili tecrübeli bi dr
Nergiss Gozdebelinay dünya hastanesi Fatih hocanın yanına götürüyorum bebeğimi şehir dışında yada hastaneye götüremediği zamanlarda özel mesaj atıyorum ilgileniyor memnununda hocamdan tavsiye ederim
Gozdebelinay [silindi] dünya benim evime 5 dakikada obur taraf daha uzak kaliyor araştıralım dediginiz doktorlari
[silindi] Gozdebelinay fakirullah hoca çok iyidir arkadaşın oğlunu ameliyat yaptı ank gittiklerinde baktırdılar kim yaptı ameliyatını çok güzel demişler seyyitmiş dr tabi tayinciyiz biz burdan duyduk 🤭
Gozdebelinay [silindi] bizde tayinciyiz iste bakalim iki doktorada gitmeyi düşünüyorum hangisi daha iyi ise benim gozumde onla yola devam 😁
Gnsckr Dünya hastahanesi Fakirullah beye götürüyoruz .. Çok memnunuz ayrıca tel ile bile cevap veriyor ..
Gozdebelinay Ecedemir o zaman komsuyuz 🥰 cok sevindim cikin cikin gelin 😀😀 arkadaşım var ama ilçede kimseyide tanimiyorum burda malesef