caglaras doğduğu günden beri ne eldiven taktırdı ne önlük ne de şapka oğlum. Şubat doğumlu, kafasında peruk var gibi saçla doğdu. Gazlı oldugu için rahatlar umuduyla hergün banyo yaptırırdık, şapka takamadıgımız için işkenceydi saçlarını kurutmak. 8 ay 20 günlük oldu, ne bezini bağlatıyor ne giydirmeme izin veriyor. Babası evde olmadığında yandım anam 🥵 en fenası her ek gıdadan sonra önlük taktırmadığı için üzerini değiştirmem gerekiyor😢😁 huy bu değişmiyor bence.