Deletedmom5284 OykuKubra59 fisher price kullanıyorum ama bondigo alabilirsiniz fiyatı daha uygun fishera benziyor
btbgt1025 nimet_52 ben de ikiz kızlarım için bu halıyı aldım, 3 aydır kullanıyoruz bir süre daha da kullanırız. Tavsiye ederim.
Metehanin_Annesi Angars evet öyleymiş yorumları okudum trendyolda, ben sanki daha dikkatini cekmezmiş gibi düşünmüştüm siparişi verdim hemen😄
Angars Metehanin_Annesi iyi yapmissin cok guzel egleniyorlar ama bu aralar bizimki sürekli kicak istiyor oynamıyor pek
dunyam2020 OykuKubra59 brn satıyorum canım tinyloveın sen kac dusunuyosunhıcbıryerınde bısey yok foto da atarım anlasjrız
Defneeemmm Metehanin_Annesi dikdörtgen dönmeyw başlarsa kullanmaz 3 aylık rahatça kullanıyor şimdilik
Metehanin_Annesi Defneeemmm çok teşekkür ederim yanıt verdiğiniz için. Almış bulundum artık dönmeye başlayınca başka alırız insallah☺️
dunyam2020 OykuKubra59 ne demekk ınsallah bulursunuz cok cesıt var hepsını sevıyor bebekleryeyerkı bol renklı hısırtılı muzıklı bıseyolsun .😍
anna OykuKubra59 Biz Fisher Price oyun halısı aldık piyanolu olani. Ona benzer de başka markası var daha uygun fiyatlı ama hangi marka bilmiyorum.