Azsekerlikahve Kızlar bebeğim gece çok sayıkladı mırıldandı ağlar gibi yapıp sustu. Neden yaptı bunu anlam veremedim bilgisi olan varmı? Bide öksürdü dün baya. Hastalanmış olabilir mi?
Hanifeikranur Azsekerlikahve benimki iki buçuk aylık oda öyle yapıyor ıııııı diyor mızmızlar gibi ses çıkarıyor sonra ben hemen sacını okşuyorum duruyor
Azsekerlikahve Hanifeikranur araştırdığıma göre reflüsü var bebeğimn. Benmki ıı yapmıyo daha değişik haller içinde
Damla1papatya Azsekerlikahve aşı olduysa ondan kaynaklı olabilir rüya görüyor olabilir başka bilmiyorum valla
bett12 gaz sancısı çekiyor olabilir benim bebeğim 2 aylık uykusunda mızmızlandığı herzaman gazı olduğunu hissettim.