Rojee Arkadaşlar bebeğim çok rahatsız burnu dolu gece boyu nefes alamıyordu ne iyi gelir sürekli oksuruyo yaa 6ay 16 gunluk
bgmarik Rojee bizde bir defa öksürük oldu.Mustelanın sooting chest rub diye bir kremi var onu göğsüne sürüp havlu koydum.İki güne geçti.Mustelanın ürünleri doğal içerikli güvenle kullanabilirsiniz🌸
demetdiyebiri35 Rojee merhaba almak yerine bi cocuk doktoruna gitmek daha mantıklı. Her ilaç herkese iyi gelmez. Bende peditus kullanıyorum doktor verdi ama3 gün kullanacaksın dedi yarım ölçek lütfen doktora gidin bebek bu herşey iyi gelmez
bgmarik Rojee yok doktora götürmedim kuzenim önerdi çocuğu 4 yaşında çok memnunun dedi.Bende denedim.Aslında ürün mustela olduğu için denedim çok iyi geldi.
Rojee demetdiyebiri35 bende ondan tedirginim şimdiye kadar ateş düşürücü bile vermedim 3 aylıkken de hasta olmuştu benim benim bir ayllikken sagdigim süt vardı onu verdim hemen iyileşti napicami sasirdim eşim burda değil yanlızım of
bgmarik demetdiyebiri35 önerdiğim ürün bir ilaç değil kendimce aldığım bir önlem.İçeriği doğal ve güvenilir.Tabiki doktor en doğru tedaviyi uygulayacaktır.
demetdiyebiri35 Rojee hastane uzak mı bi taksiye binin gidin eşinizin yanında olması gerekmezki bende eşim varken eşimle yokken maskemi eldivenimi takıp gidiyorum muayene ettirip geliyorum
Rojee demetdiyebiri35 burda sadece devlet hastanesi var canim orayada goturmuyorum doktorumuz burda 2 buçuk saat uzaklıkta
demetdiyebiri35 Rojee devlet hastaneleri çok sıkıntılı ya geçmiş olsun demekten baska bişey gelmiyor elimden
demetdiyebiri35 bgmarik size bir yorum yapmadım sadece bebekler hassas ilaçlar veyahut önerdiğiniz bişey yan etki yapabileceğini izah ettim yanlış anlaşıldıysam kusura bakmayın lütfen