duyguduran Doktorunuz antibiyotik ilaç vermiş miydi size? Eğer verdiyse mutlaka düzenli kullanın, dikişlerinizi de sürekli kuru tutun düzenli pansuman yapın mutlaka. Ayrıca doğumdan sonra bende de bağsur gibi birşey olmuştu makatta birşey çıkmıştı. Antibiyotiği düzenli kullandığım ve annemin tavsiyesiyle çiğ sarımsak yuttum 1-2 diş enfeksiyon varsa temizlemesi açısından sonra geçti gerçekten de.